تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة – إيهاب معوض

تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة - إيهاب معوض
شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة – إيهاب معوض

مرحباً متابعي موقع منبع التقنية في موضوع جديد حول تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة – إيهاب معوض 

تحميل كتاب كتالوج سي السيد pdf علشان منى اللي عدت التلاتين ولسة ما تخطبتش. رغم أنها أمورة ومؤدبة بشهادة الجميع. علشان سهى اللى عصرت على نفسها لمونة واتخطبت سنتين لواحد حفي وراها. ورغم كدة هو اللي سابها. – علشان تقى اللى اكتشفت بعد شهر جواز إنها اتجوزت واحد غير اللي كانت تعرفه. علشان نهى  اللي جوزها خانها بعد 10 سنين. تعرف على المزيد من خلال تحميلك للكتاب.

تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة - إيهاب معوض

إقرأ أيضاً قد يهمك : 

تحميل رواية قاسي امتلك قلبي بصيغة PDF كاملة

تنزيل كتاب الرجال من المريخ والنساء من الزهرة pdf كاملة

تحميل كتاب فتح الرحمن في تعليم كلمات القرآن بصيغة pdf

قروبات واتساب للتعارف وروابط مجموعات بنات عربية و أجنبية

vivalk warnning

 

تنبيه : نظراً لما يتعرض له موقعكم منبع التقنية من سرقة يومية للمقالات. فإننا نقوم بالبحث الدائم عن أي محتوى منقول أو منسوخ للإبلاغ عن تلك المواقع لفرض العقوبات اللازمة حسب سياسات جوجل لحقوق الطبع والنشر لذا وجب التحذير وشكراً.

 

الكاتب إيهاب معوض مهندس ديكور و كاتب صحفي ومقدم برامج. حاصل علي بكالوريوس فنون ودبلومة الارشاد الزوجي .. له العديد من الأعمال منها : واي من لوف مزز و الرجال من بولاق والنساء من أول فيصل.الكتاب خلاصه تجربه حياتي وكل اللي اتعلمته وقريته واظنه هايكون نقطه تحول في علاقه المرأه بالرجل وحل لمعظم مشاكلهم ، واثق كمان انه هايكون كتالوج في ايد كل بنت تقدر من خلاله تفهم اي راجل، يارب يعجبكم.

سيظل الإنسان بلا تنميط لن ينحصر أبدا في كتالوج مهما كان ظريفا وعمليا لأن من ستسير خلف الكتالوج ستكتشف أن سي السيد لا يمكن إعادته إلى التاجر أو تركيب أسلاك في رأسه لفهمه وتحويله لإنسان آلي. نظرية لينين الرملي مع صبحي في نهاية الهمجي. ستكتشف من تكتفي بأي كتالوج أنها لم تتخط بعد سنة أولى حضانة في رؤية الآخر.

رابط تحميل كتاب كتالوج سي السيد PDF كاملة :

رابط تحميل رواية حب عمري بجميع الفصول بصيغة PDF

‫0 تعليق

اترك تعليقاً